Bc. Magdaléna Režňáková

Diplomová práce

Srovnávací reklama

Comparative advertising
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku srovnávací reklamy, její aktuální právní úpravu a její praktické příklady z České republiky a zahraničí. Základní poznatky o srovnávací reklamě jsou od nového roku 2014 nově obsaženy v občanském zákoníku ustanovení § 2980, předtím byla úprava srovnávací reklamy obsažena v ustanovení § 50a obchodního zákoníku. Nedovolená srovnávací reklama je jedna z deseti …více
Abstract:
This thesis is focused on the issue of comparative advertising, it is current legislation and it is practical examples from the Czech Republic and abroad. Basic knowledges of comparative advertising are from 2014 newly covered by the provisions of the Civil Code § 2980, before that was the adjustment of comparative advertising contained in § 50a of the Commercial Code. Unlawful comparative advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní