Ing. Lucie Hubaczová

Bakalářská práce

Srovnávací reklama v marketingové praxi (příklady a jejich právní hodnocení)

Comparative Advertising in Marketring Practice (Examples and their Evaluation)
Anotace:
Cílem bakalářské práce Srovnávací reklama v marketingové praxi (příklady a jejich právní hodnocení) je uvést základní poznatky o úpravě nekalé soutěže, konkrétně srovnávací reklamy v Obchodním zákoníku a tyto poznatky aplikovat na příklady z praxe. První část práce bude věnována teoretickým východiskům zaměřujícím se na samotnou nekalou soutěž, pojem reklama a nakonec také charakteristice srovnávací …více
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis Comparative Advertising in Marketing Practise (Examples and their Evaluation) is to introduce the basic knowledge in the area of unfair competition and comparative advertising in the Commercial Law and this knowledge apply to examples from the real world. In the first part of this bachelor thesis the specification of the unfair competition, advertising and comparative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2010
  • Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání

Práce na příbuzné téma

Všechny práce