Bc. Petra Štikarová

Diplomová práce

Srovnávací reklama

Comparative advertising
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku srovnávací reklamy především z pohledu současně platné právní úpravy, jak v České republice, tak i na úrovni komunitárního práva. Cílem této práce je charakterizovat vybrané aspekty problematiky srovnávací reklamy a vyvrátit či potvrdit stanovené hypotézy. První teoreticko-metodologická část se zabývá historií reklamy a jsou zde definovány termíny jako reklama …více
Abstract:
This thesis focuses on comparative advertising, especially in view of the currently valid legislation in the Czech Republic and the European Community law. The aim of this thesis is to characterize selected aspects of comparative advertising, and confirm or disprove the hypothesis. The first theoretical-methodological part covers the history of advertising and are defined terms such as advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace