Ing. Darina Kořínková

Master's thesis

Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu

Sales support of personal automobiles in a view of management and marketing
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na význam marketingu a jeho nástrojů. Ukazuje důležitost umění prodeje, poznání potřeb zákazníka, budování i udržování vztahů mezi prodejci a zákazníky. Zhodnocené marketingové aktivity vybrané společnosti, posílené navrhnutými doporučeními, vedou ke zvýšení konkurenční výhody a k podpoře prodeje osobních automobilů.
Abstract:
The thesis is focused on role of marketing and its tools. It shows importance sales skills, knowledge of customer needs and creation and keeping business relationship between sellers and customers. Evaluated marketing activities of chosen company - empowered by suggested recommendations, lead to improvement of competitive advantage and to sale support of personal automobiles.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Hana Drahotská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kořínková, Darina. Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera