Peter Polanský

Bakalářská práce

1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace

1. Theoretical part: Advertising Campaigns in the Automotive Industry 2. Practical part: a) Passenger Car b) Deforestation
Anotace:
Tento teoretický text sa zaoberá procesom tvorby reklamných kampaní v automobilovom priemysle s dôrazom na fotografický proces reklamy na lokácii a fotografiu v ateliéroch a objasňuje základné marketingové faktory pre vznik reklamy . Venuje sa vývoju vizuálneho jazyka v automobilovej reklame. Zaoberá sa fotografickou technikou používanou pri fotografovaní automobilových kampani.
Abstract:
This theoretical text examines the process of creating advertising campaigns in the automotive industry, with an emphasis on the photographic process of on-location advertising and studio photography, and explains the basic marketing factors for the creation of advertising . It discusses the evolution of visual language in automotive advertising. Discusses the photographic techniques used in automotive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. MgA. Evžen Sobek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Polanský, Peter. 1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie

Práce na příbuzné téma