Marek Titl

Diplomová práce

Marketingová komunikace na trhu osobních automobilů

Marketing communications in automotive industry
Anotace:
Cílem této diplomové práce je charakterizovat a analyzovat podobu tiskové reklamy na osobní automobily v celostátním týdeníku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část shrnuje základní teoretická východiska -- jako jsou obsah a funkce reklamy, mediatypy a jejich charakteristiky, značky a referenční skupiny. V praktické části nejprve popisuji postup provedení obsahové analýzy a charakterizuji …více
Abstract:
The aim of this Master's Thesis is to characterize and analyze the current design of automotive print advertising placed in nationwide magazine. The Thesis is divided into two main parts. The first part summarizes the basic theoretical aspects -- such as content and functions of advertising, media types and their characteristics, brands and reference groups. In the application part, I firstly describe …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44323