Bc. Tereza Vavrušková

Diplomová práce

Analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013

Analysis of sales of passenger cars in selected stores in the years 2008-2013
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013. Práce je rozložena do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou spíše teoretické. První kapitola obsahuje teoretická východiska pro pojmy marketingový mix. Zabývá se tedy produktem, cenou, komunikací, distribucí a závěr je věnován segmentaci trhu. Na kapitolu jedna navazuje charakteristika ekonomické …více
Abstract:
The topic of this thesis is an analysis of sales of passenger cars in selected stores in the years 2008-2013. The work is divided into four chapters, where the first three chapters are rather theoretical. The first chapter consists of theoretical explanations of the marketing mix topics. Therefore, it elaborates on the concepts of product, price, communication, distribution, and the conclusion of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. Ing. Ivan Jáč, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vavrušková, Tereza. Analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN