The importance of non-verbal communication in business – Nina MUJEZINOVIC
Nina MUJEZINOVIC
Bakalářská práce
The importance of non-verbal communication in business
The Importance of Non-Verbal Communication in Business
Abstract:
In theoretical part, non-verbal communication is defined as the most important form of communication. With my research I verify the importance of non verbal communication in business and demonstrate how to get the best from it for successful negotiations, business meetings, and public speaking and job interviews. Practical part is done by administering written questionnaires, using e-mail questionnaires …víceAbstract:
Teoretická část mojí práce pojednává o neverbální komunikaci a definuje ji jako nejdůležitější formu komunikace. Tato práce také demonstruje způsoby neverbální komunikace nutné pro dosažení úspěchu v jednání, obchodních schůzkách, veřejných projevech a pracovních pohovorech. Praktická část práce je pak zaměřena na výzkum, jímž byla dokázána důležitost nonverbální komunikace v obchodním jednání. Výsledky …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
19674
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Burešová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUJEZINOVIC, Nina. The importance of non-verbal communication in business. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Nonverbální komunikace a její vliv na obchodní prezentace
Iva Zelníčková -
Nonverbální komunikace u prodejců v cestovních kancelářích / agenturách
Lucie Štaudová -
Komunikace s klientem České pojišťovny a. s.
Helena SVOBODOVÁ -
Online marketingová komunikace firmy
Michael Křetinský -
Komunikace mezi učitelem a žáky
Irena Řeháčková -
Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť
Lucie Piedová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Eva Dibitanzlová -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Tereza Dufková