Iva Zelníčková

Bakalářská práce

Nonverbální komunikace a její vliv na obchodní prezentace

Non-verbal Communication and Its Effect on Business Presentations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá neverbální komunikací a jejím vlivem na obchodní prezentace. Zkoumanými aspekty neverbální komunikace jsou výrazy obličeje neboli mimika, oční kontakt, postavení těla a gesta, vzhled a nakonec hlas. S hlasem jsou spojené tři aspekty a to síla, tón a tempo. Cílem této práce je zjistit, jak tyto aspekty neverbální komunikace ovlivňují obchodní prezentace. Na základě pozorování …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on nonverbal communication and its effect on business presentations. The examined aspects of nonverbal communication include facial expressions, eye contact, body posture and gestures, appearance, and finally, voice. With regard to voice, three aspects are associated - power, pitch, and pace. The aim of this thesis is to determine how these aspects of nonverbal communication …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Jana Inselseth, M.A.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zelníčková, Iva. Nonverbální komunikace a její vliv na obchodní prezentace. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi