Bc. Denisa Kajnarová

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm

Guest Satisfaction with Food and Beverage Facilities in Restaurant Hotel Praděd Thamm
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků s hotelovou restaurací Praděd Thamm ve Zlatých Horách. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků a navrhnout změny, které navýší návštěvnost zákazníků a jejich spokojenost. Teoretická část je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků, řízením kvality v oblasti stravovacích služeb a tvorbou nabídky produktu. Praktická část představuje hotelovou …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with customer satisfaction with the hotel restaurant Praděd Thamm in Zlaté Hory. The aim of the thesis is to analyse customer satisfaction and suggest changes that will increase customer traffic and customer satisfaction. The teoretical part focuses on customer satisfaction, quality management in the field of food service and produkt offer creation. The partical part presents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/d7t34/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Markéta Nováková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management