Radoslav Vybíral

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníka

Customer satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb. Hlavním cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků vybraného podniku. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům a rešerši tohoto tématu. Následující metodická část se věnuje metodám a způsobům sběru dat potřebným k praktické části práce. V praktické části jsou vyhodnocena a analyzována získaná data. …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with customer satisfaction with the quality of provided services. The main purpose is to analyse customer satisfaction of a selected company. The theoretical part deals with basic concepts and review on this topic. The methodological part follows discussing the methods and procedure of data collection needed for the practical part of the work. In a practical part, the obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Mühlbecková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management