Sára Šťastná
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značky Cider Stebou
Marketing Communication of the Brand Cider Stebou
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Cider Stebou. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V teoretické práci jsou vymezeny základní oblasti, které se prolínají s částí praktickou. Těmi jsou komunikační mix, marketingová komunikace na B2B trhu a budování značky. Součástí je i metodika práce, ve které je stanoven cíl a účel práce, forma výzkumu …moreAbstract:
This bachelors thesis deals with the marketing communication of the brand Cider Stebou. The work is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part of the work defines the basic areas that intertwine with the practical part. These being the communication mix, marketing communication in the B2B market and brand building. It also includes the methodology of work, in which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šťastná, Sára. Marketingová komunikace značky Cider Stebou. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky
Denisa Vondráčková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný