Sára Šťastná

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace značky Cider Stebou

Marketing Communication of the Brand Cider Stebou
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Cider Stebou. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V teoretické práci jsou vymezeny základní oblasti, které se prolínají s částí praktickou. Těmi jsou komunikační mix, marketingová komunikace na B2B trhu a budování značky. Součástí je i metodika práce, ve které je stanoven cíl a účel práce, forma výzkumu …more
Abstract:
This bachelors thesis deals with the marketing communication of the brand Cider Stebou. The work is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part of the work defines the basic areas that intertwine with the practical part. These being the communication mix, marketing communication in the B2B market and brand building. It also includes the methodology of work, in which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šťastná, Sára. Marketingová komunikace značky Cider Stebou. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe