Bc. Denisa Vondráčková

Diplomová práce

Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky

Use of marketing communication tools to build brand
Anotace:
Diplomové práce s názvem „Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky“ se zaměřuje na představení nástrojů marketingové komunikace, které slouží k budování značky. První část teoreticky představuje marketingové nástroje a nové trendy, které byly použity v praktické části. Druhá část představuje aplikaci marketingových nástrojů u jednotlivých projektů spolupracující společnosti Hron …více
Abstract:
This thesis titled „Use of marketing communication tools to build brand“ focuses on a introducing of the marketing communication tools to brand building. The first part teoretically introduces marketing tools and new trends used in the practical part. The second part presents the application of marketing tools for individual projects cooperating company Hron & Balvín Agency.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace