Sára Šťastná

Bakalářská práce

Marketingová komunikace značky Cider STEBOU

Marketing Communication of the Brand Cider STEBOU
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Cider STEBOU. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V teoretické práci jsou vymezeny základní oblasti, které se prolínají s částí praktickou. Těmi jsou komunikační mix, marketingová komunikace na B2B trhu a budování značky. Součástí je i metodika práce, ve které je stanoven cíl a účel práce, forma výzkumu …více
Abstract:
This bachelors thesis deals with the marketing communication of the brand Cider STEBOU. The work is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part of the work defines the basic areas that intertwine with the practical part. These being the communication mix, marketing communication in the B2B market and brand building. It also includes the methodology of work, in which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šťastná, Sára. Marketingová komunikace značky Cider STEBOU. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe