Bc. Michal Kamenský

Bakalářská práce

Srovnávací reklama v českém právním řádu a její aktuální projevy

Comparative Advertising in the Czech Rule of Law and it is Current Expressions
Anotace:
Práce se zabývá problematikou srovnávací reklamy v českém právním řádu a upozorňuje na odchylky vůči právu evropskému. Úvodní kapitoly se věnují obecným základům srovnávací reklamy, zejména hospodářské soutěži a reklamě obecně. Dále se již práce zaměřuje na analýzu právní regulace srovnávací reklamy, když se nejdřív zabývá definicí srovnávací reklamy dle § 50a odst. 1 obchodního zákoníku a následně …více
Abstract:
This thesis deals with comparative advertising in the Czech law and it draws attention to the differences between the Czech and the European Community law. The initial chapters deal with the general basis of comparative advertising, especially with advertising in its broad sense and the theme of economic competition. In its next part it concentrates on the analysis of law regulations in comparative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání

Práce na příbuzné téma

Všechny práce