Mgr. Ondřej Hruda, Ph.D.

Rigorózní práce

Srovnávací reklama

Comparative advertising
Anotace:
Ve své práci se zabývám srovnávací reklamou, především výkladem definice srovnávací reklamy dle čl. 2 písm. c) směrnice Evropského parlamentu a Rady 2006/114/ES ze dne 12. prosince 2006 o klamavé a srovnávací reklamě, a podmínkami, za kterých je srovnávací reklama v souladu s touto směrnicí dovolena. Inspiraci hledám mimo jiné v zahraniční soudní praxi, především pak v soudní praxi německých soudů …více
Abstract:
In my thesis I deal with comparative advertising, with key focus being put on the interpretation of the definition of comparative advertising in the sense of Article 2 c) of the Directive 2006/114/EC of the European Parliament and of the Council of 12 December 2006 concerning misleading and comparative advertising, and the conditions under which the comparative advertising may be considered as being …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2016
  • Oponent: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D., prof. JUDr. Martin Boháček, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Rigorózní řízení / obor:
Právo a právní věda / Právo