Petra Schneiderová

Master's thesis

Marketingová strategie MICE akce

Marketing strategy of MICE event
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií akcí kongresového cestovního ruchu. Hlavním cílem této diplomové práce je popsat marketingovou strategii kongresových akcí před a během pandemie. Před pandemií se kongresová propagace orientovala na osobní účast na místě konání kongresu. K tomu směřovala celá propagační kampaň. Během pandemie se musela propagační strategie změnit, protože čistě osobní …more
Abstract:
The diploma thesis focusses on the marketing strategy of congress tourism events. The main goal of this diploma thesis is to describe the marketing strategy of congress events before and during a pandemic. Before the pandemic, congress promotion focused on personal participation at the congress venue. The whole promotional campaign aimed at this. During the pandemic, the promotional strategy had to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2021
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Zdenka Petrů

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83727