Bc. Petr Vaněček

Diplomová práce

Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie

Congress centre of the Regional Centre of Olomouc - marketing strategy
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie“ je zhodnocení využití marketingových nástrojů v oblasti pořádání společenských akcí a kongresových aktivit v kongresovém centru budovy Regionálního centra Olomouc. Úvodní kapitola se věnuje charakteristice cestovního ruchu na území ČR a rešerši odborné literatury. Ve druhé kapitole je popsána použitá …více
Abstract:
The object of the diploma work “Congress centre of the Regional Centre of Olomouc - marketing strategy” is evaluation of utilization of the marketing tools in the sphere of holding social events and congress activities in the Congress centre of the Regional centre Olomouc. The first chapter is focused on characterization of Czech tourism and specialized literature retrieval. In the second chapter there …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
  • Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta