Lucie Píšťková

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.

The Measuring of an Employee Satisfaction Komerční banky, a.s. (Commercial Bank, a.s.)
Anotace:
Teoretická část se skládá z několika kapitol, zaměřených na firemní prostředí. Je zde uvedena firemní identita, interní public relations, kapitola týkající se fungujícího ale i nefungujícího public relations. Teoretický postup při telemarketingu i osobním prodeji, jejich srovnání, ale i typy lidí, se kterými se v rámci tohoto styku s klienty či zákazníky setkáváme. V teoretické části se vyskytuje i …více
Abstract:
The theoretical part consists of several chapters, focusing on corporate environment. There is mentioned corporate identity, internal public relations, the chapter on functioning but also incorrect public relations. Theoretical method in telemarketing and personal selling, comparisons, but also types of people that are in this contact with clients or customers encounter. The theoretical part is found …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 23. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Píšťková, Lucie. Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace