Marketingový výzkum společnosti PIOMBINO, spol. s r.o. – Hana Hyršová
Hana Hyršová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum společnosti PIOMBINO, spol. s r.o.
Marketing research PIOMBINO, spol. s r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit spokojenost stávajících zákazníků s produkty a službami společnosti PIOMBINO, spol. s r.o. Předmětem její činnosti je příprava, prodej a rozvoz minutových jídel, případně pořádání menších soukromých a firemních večírků. U zákazníků bude proveden marketingový výzkum formou dotazníkového šetření, na základě něhož budou předloženy návrhy managementu společnosti vedoucí …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.