Hana Hyršová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum společnosti PIOMBINO, spol. s r.o.

Marketing research PIOMBINO, spol. s r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit spokojenost stávajících zákazníků s produkty a službami společnosti PIOMBINO, spol. s r.o. Předmětem její činnosti je příprava, prodej a rozvoz minutových jídel, případně pořádání menších soukromých a firemních večírků. U zákazníků bude proveden marketingový výzkum formou dotazníkového šetření, na základě něhož budou předloženy návrhy managementu společnosti vedoucí …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.