Bc. Milada Weisová

Bachelor's thesis

Hudba jako nástroj prodeje

Music as a Sales Tool
Anotácia:
Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na identifikaci klíčových faktorů, které ovlivňují nákupní chování zákazníka. Autorka se ve své práci zaobírá jednak obecným vymezením chování zákazníků, jejich osobností a motivací, ale také využitím hudby a dalších smyslových podnětů ovlivňujících nákup zboží a služeb. Cílem práce je identifikovat model nákupního chování zákazníků, zjištění co ho ovlivňuje …viac
Abstract:
The theoretical part of the Bachelor thesis focuses on identifying key factors influencing the purchasing behaviour of customers. The author concentrates on the general definition of customer behaviour, their personality and motivation, but also on the use of music and other sensory stimuli influencing the purchase of goods and services. The aim of this work is to identify the model of purchasing behaviour …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication