Ing. Petr Paulín

Diplomová práce

Mystery Shopping v řízení kvality služeb

Mystery Shopping in Service Quality Management
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá v posledních letech velice módní metodou kontroly kvality služeb, kterou je Mystery shopping. V úvodní teoreticko metodologické části se tato práce zaměřuje především na prezentaci teoretických poznatků, získaných z odborné literatury. První kapitola je věnována kvalitním službám jako takovým a zákaznickému servisu. Následující kapitola se zabývá pojmem Mystery shopping …více
Abstract:
This Graduation Theses is engaged in lately very popular method of evaluation of service quality, which is called Mystery shopping. At the first theoretical methodology part, this work focuses mainly on prezentation of theorytical observations, obtained from special literature. The first chapter is dedicated to service quality as a whole and to customer service. Next chapter is concerned with therm …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Vaškovic

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní