Mystery Shopping v řízení kvality služeb – Ing. Petr Paulín
Ing. Petr Paulín
Diplomová práce
Mystery Shopping v řízení kvality služeb
Mystery Shopping in Service Quality Management
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá v posledních letech velice módní metodou kontroly kvality služeb, kterou je Mystery shopping. V úvodní teoreticko metodologické části se tato práce zaměřuje především na prezentaci teoretických poznatků, získaných z odborné literatury. První kapitola je věnována kvalitním službám jako takovým a zákaznickému servisu. Následující kapitola se zabývá pojmem Mystery shopping …víceAbstract:
This Graduation Theses is engaged in lately very popular method of evaluation of service quality, which is called Mystery shopping. At the first theoretical methodology part, this work focuses mainly on prezentation of theorytical observations, obtained from special literature. The first chapter is dedicated to service quality as a whole and to customer service. Next chapter is concerned with therm …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hpr9e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Standardy kvality péče o děti ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Alexandra UHLÍŘOVÁ -
Standardy kvality sociálně-právní ochrany v zařízení odborného poradenství pro péči o děti
Ingrid PISKOŘOVÁ -
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová -
Etické standardy v kupních smlouvách v režimu Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží
Markéta Humplíková -
Zavedení systému managementu kvality dle standardu ISO 9001 ve společnosti ABC, s. r. o.
Michaela Chourová -
Využití standardů kvality sociálních služeb v praxi
Šárka MERTLOVÁ -
Hodnocení kvality sociální služby
Eva Bartošová -
Postoj sociálních pracovníků k vybranému Standardu kvality sociálních služeb ve vybraných pobytových zařízeních pro seniory
Kristýna Fuchsová