Tim Poláš

Bakalářská práce

Hodnocení kvality poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping

Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum pomocí metody Mystery Shopping. Ten se zabývá poradenskými službami v obchodech zaměřených na prodej elektroniky. V úvodu teorie je popsán zákazník, jeho rozhodování a cesta nákupním procesem. Marketingový mix se zaměřuje na služby. Popis marketingového výzkumu je rozdělen na jednotlivé etapy a v rámci něj jsou definovány data a informace. V praktické …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to conduct marketing research using the Mystery Shop-ping method. Which deals with consulting services in stores focused on the sale of electronics. The introduction to the theory describes the customer, his decision-making and the path through the purchasing process. The marketing mix focuses on services. The description of Marketing Research is divided into individual stages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/98bo1n/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonimika průmyslového podniku