Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pivoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pivo v plechu - motivy českých spotřebitelů pro volbu tohoto obalu
(Tereza Beránková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82486 | Management / | Práce na příbuzné téma
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
(Kateřina Málková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ah6h10// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
České pivo na španělském trhu
(Jakub Neužil)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78615 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský záměr - návrh plastové termosky na víno a pivo
(Martin Vejchoda)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ta0bka// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Pivo jako český fenomén a součást výuky v gastronomických oborech
(Adam HRUŠKA)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//3w1pjg// | Odborné předměty se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma
Chryzantéma a pivo: Srovnání japonských a šeských kulturních vzorců
(Hana Hladká)2021, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//54p3yj// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Chryzantéma a pivo: Srovnání japonských a šeských kulturních vzorců
(Hana Hladká)2019, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//6d0xzh// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Chryzantéma a pivo: Srovnání japonských a českých kulturních vzorců
(Hana Hladká)2019, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//vafsdv// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě
(Jakub Ročňák)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jlunj/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Pivo – „tekutý chléb“ ze statistického pohledu
(Monika Hylenová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11346/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma