Bc. Aneta Schmidlová

Bakalářská práce

Obsahová komunikace vybraných knihkupectví prostřednictvím sociálních médií

Content communication of selected bookstores on social media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá obsahovou komunikací vybraných knihkupectví prostřednictvím sociálních médií. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vychází z odborné literatury a informuje o stavu knižního trhu v České republice. Dále poskytuje vhled do problematiky obsahového marketingu, vysvětluje specifika komunikačních kanálů a poukazuje na potřebu obsahové strategie pro efektivní komunikaci …více
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the content communication of selected bookstores through social media. The work is divided into two parts. The theoretical part is based on academic literature and informs about the state of the book market in the Czech Republic. The work also provides insight into the issue of content marketing, explains the specifics of communication channels and points to the need …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Michael Franěk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií