Nikola Valuchová

Bakalářská práce

Content marketing knihkupectví Martinus

Content Marketing of Bookstore Martinus
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím content marketingu knihkupectvími na českém knižním trhu. Zaměřuje se na knihkupectví Martinus společně s konkurenčními knihkupectvími a jejich sdílený obsah v online prostředí. Práce stanovuje význam content marketingu v rámci celkové marketingové komunikace knihkupectví a jeho vliv na vnímání knihkupectví potencionálními zákazníky pomocí výsledků získaných …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of content marketing by bookstores in the Czech book market. It focuses on the Martinus bookstore together with competing bookstores and their shared content in the online environment. The thesis determines the meaning of content marketing within the marketing communication of bookstores and its influence on the perception of bookstores by potential customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Rygl

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Valuchová, Nikola. Content marketing knihkupectví Martinus. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace