Obchodní strategie vybrané firmy na českém trhu – Bc. David Bravo
Bc. David Bravo
Master's thesis
Obchodní strategie vybrané firmy na českém trhu
Business Strategy of a Selected Company on the Czech Market
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu strategie pro vybranou firmu na čes-kém trhu. Návrh vychází z analýzy aktuálního stavu společnosti a jejího prostředí. V přehledu literatury jsou rozebrány nástroje strategického managementu, které byly aplikovány ve výsledkové části této práce. Ve výsledkové části práce je před-stavena vybraná společnost a její vize, její současná strategie a situace na trhu …moreAbstract:
The goal of the thesis is to create a strategy proposal for a selected company on the Czech market. The proposal is based on the analysis of the current state of the company and its environment. The literature review discusses the strategic management tools that were applied in the result part of this thesis. In the result part of the thesis the selected company and its vision, its current strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
- Reader: Hana Stojanová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Human Resources and International Leadership
Theses on a related topic
-
Strategie rozhodování při nákupu IT
Matěj-Jan Nytra -
Navržení obchodní strategie nového výrobku vstupujícího na trh hraček
Tereza Dlugošová -
Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
Adéla Bašníková -
Mezipodnikové srovnání společnosti DMC management consulting s.r.o. s konkurencí na základě finačních výkazů
Dominik Tejnor -
Nedokonalá konkurence na poštovním trhu
Andrea Suchopárová -
Konkurence jako faktor efektivnosti v oblasti služeb nakládání s odpady
Jana Ostrihoňová -
Category management forma konkurenční výhody
Anna Okorokova -
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář