Navržení obchodní strategie nového výrobku vstupujícího na trh hraček – Tereza Dlugošová
Tereza Dlugošová
Diplomová práce
Navržení obchodní strategie nového výrobku vstupujícího na trh hraček
Business Strategy Proposal of a New Product Entering the Market of Toys
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout obchodní strategii pro nový výrobek vstupující na trh hraček a poskytnout danému podniku informace plynoucí z realizovaných analýz. V teoretické části diplomové práci jsou popsány základní pojmy týkající se strategie a strategického rozhodování se zaměřením na strategii obchodní. Závěrem jsou popsány metody a přístupy realizované v praktické části. Obsahem praktické …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose a business strategy for new product entering the market of toys and to provide the company with information resulting from the implemented analysis. Theoretical part of this thesis is focused on description of basic terms related to strategy and strategic decision focused on business strategy with description of methods and approaches implemented in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107296
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Jindra Peterková
- Oponent: Petr Kraus
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DLUGOŠOVÁ, Tereza. \textit{Navržení obchodní strategie nového výrobku vstupujícího na trh hraček}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/shflcg/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostic test accuracy of existing practices identifying type 2 pre-diabetes in children: a systematic review of diagnostic test evidence
Dagmar TUČKOVÁ -
Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
Veronika Zapletalová -
Porovnání dvou prodejen Penny Market v Roudnici nad Labem
Veronika MOUDRÁ -
London as a Travel Destination and Czech Tourist Market
Dominik NOVÁK -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Market Development Strategy of Music Streaming Media Companies in China
Ge Yan