Valentýna Zamastilová

Master's thesis

Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku

Marketing and customer satisfaction analysis of a chosen company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je představit vybrané marketingové a komunikační aktivity podniku za daná období a následně provést analýzu zákaznické spokojenosti. V teoretické části je věnován prostor zejména marketingu ve službách a také zákaznické spokojenosti. V metodologické části jsou stanoveny výzkumné otázky, které jsou následně zodpovězeny a vyhodnoceny pomocí statistických ukazatelů v části praktické …more
Abstract:
The aim of this master’s thesis is to describe marketing and communication activities and to analyse customer satisfaction of a chosen company. The first part is dedicated to marketing in services as well as to customer satisfaction. Subsequently, the research questions are defined and answered in the practical part of the thesis. The questions are evaluated using the statistics methods. The data were …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Jana Krčilová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83292