Rosalie Ovesná

Diplomová práce

Zákaznická spokojenost v online nakupování

Customer satisfaction in online shopping
Anotace:
Prostředí e-commerce je čím dál více konkurenční a spokojenost zákazníků je proto klíčovým faktorem pro úspěch elektronických obchodů. Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké faktory nejvíce ovlivňují zákaznickou spokojenost u spotřebitelů nakupujících online a jaké jsou rozdíly v zákaznické spokojenosti u mladší a starší generace. Pro praktickou část diplomové práce byl zvolen kvalitativní výzkum …více
Abstract:
The e-commerce environment is increasingly competitive and customer satisfaction is therefore a key factor for the success of e-shops. The aim of this thesis is to find out which factors most influence customer satisfaction in online shopping and what are the differences in customer satisfaction between younger and older generations. Qualitative research was chosen for practical part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Jindra Svítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93267