Sarah Salehová

Bachelor's thesis

Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX

The strategy of social media marketing communiations of The National Gallery in Prague and The DOX Centre for Contemporary Art
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje strategiím marketingové komunikace na sociálních médiích vybraných kulturních institucí. Cílem práce je analýza prezentace institucí na sociálních médiích, popis jejich strategií, následně jejich komparace a vyhodnocení. Teoretická část práce se věnuje obecně sociálním médiím, především Facebooku, jako novému nástroji v marketingové komunikaci. Teoretická část je dále zaměřena …more
Abstract:
The thesis deals with the strategy of social media marketing communication of the representative culture institutions. The aim is to analyze the social media presentation of these institutions and describe their strategies, afterwards draw a comparison between the galleries and evaluation. The theoretical part is devoted to social media in general, especially to Facebook as a new tool of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2015
  • Supervisor: Mario Kubaš
  • Reader: Ilja Šmíd

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57114