Bc. René Horký

Diplomová práce

Tvorba marketingové strategie pro podnik

Creating a marketing strategy for the company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na tvorbu marketingové strategie pro společnost REM s.r.o.. Tato strategie je stanovena na základě zhodnocení současné situace a výsledků provedených analýz, díky kterým jsou určeny klíčové nedostatky společnosti. Navržená strategie v budoucnu povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a zisku společnosti.
Abstract:
This thesis is focused on creating a marketing strategy for the REM s.r.o. company. This strategy is based on the assessment of current situation, and results of performed analyzes which are used to define the main lacks of the company. The suggested strategy will increase competitiveness and profit of the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Mgr. Ing. Jiří Viktorin, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting