Radoslav Vybíral

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníka

Customer satisfaction
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb. Hlavním cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků vybraného podniku. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům a rešerši tohoto tématu. Následující metodická část se věnuje metodám a způsobům sběru dat potřebným k praktické části práce. V praktické části jsou vyhodnocena a analyzována získaná data. …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with customer satisfaction with the quality of provided services. The main purpose is to analyse customer satisfaction of a selected company. The theoretical part deals with basic concepts and review on this topic. The methodological part follows discussing the methods and procedure of data collection needed for the practical part of the work. In a practical part, the obtained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zuzana Mühlbecková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta