Bc. Dominika Prokůpková

Diplomová práce

Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce

Employment of graduates of the field of Marketing Communication on the labor market
Anotace:
Práce se věnuje uplatnění absolventů marketingových oborů na trhu práce. Ověřuje dvě základní hypotézy, a to VH1: K získání pracovního poměru v oblasti marketingové komunikace absolvent nepotřebuje praxi a VH2: Znalost cizích jazyků je hlavní požadavek při hledání vhodného zaměstnance v oblasti marketingu. Cílem práce je provést analýzu trhu práce s nabídkami pracovních pozic z oblasti marketingu a …více
Abstract:
The work deals with the employment of graduates of marketing disciplines in the labor market. It verifies two basic hypotheses, namely VH1: To get a job in the field of marketing communication, the graduate does not need practice and VH2: Knowledge of foreign languages is the main requirement when looking for a suitable employee in the field of marketing. The aim of the work is to analyze the labor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní