Nákupní a prodejní strategie vybrané firmy – Dana ZAJÍČKOVÁ
Dana ZAJÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní a prodejní strategie vybrané firmy
The Buying and Selling Strategies of the Selected Firm
Anotace:
Bakalářská práce na téma ? Nákupní a prodejní strategie vybrané firmy? obsahuje charakteristiku postavení velkoobchodu na trhu a v logistickém řetězci, analýzu toků informací a zboží v logistickém řetězci, postup nákupu a prodeje včetně příslušných dokladů a popis marketingové komunikace firmy. Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou situaci ve společnosti, odhalit nedostatky a navrhnout opatření …víceAbstract:
This Bachelor thesis whose topic is "The Buying and Selling Strategies of the Selected Firm" includes a characteristic of the wholesale's position on the market and in the logistics chain, an analysis of the information flow and the flow of goods in the logistics chain, the process of buying and selling, including the relevant documents and description of the firm´s marketing communication. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAJÍČKOVÁ, Dana. Nákupní a prodejní strategie vybrané firmy. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Ethical Marketing
Inna Karachevtseva -
Influencer marketing v ubytovacích službách
Klára WALTEROVÁ