Klára WALTEROVÁ

Bakalářská práce

Influencer marketing v ubytovacích službách

Influencer marketing in accommodation services
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na influencer marketing v ubytovacích službách. Cílem je zhodnotit možnosti využití influencer marketingu v marketingové komunikaci ubytovacích zařízení a na základě analýzy současného stavu identifikovat vnímání influencer marketingu zákazníky a vliv influencerů na jejich nákupní chování v oblasti ubytovacích služeb. Danou oblast výzkumu vysvětlují v teoretické části poznatky …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on influencer marketing in accommodation services. The aim is to evaluate the possibilities of using influencer marketing in marketing communication of accommodation facilities and, based on the analysis of the current state, to identify the perception of influencer marketing by customers and the influence of influencers on their shopping behavior in accommodation services …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WALTEROVÁ, Klára. Influencer marketing v ubytovacích službách. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/