Václav Pekárek

Diplomová práce

Inovace marketingové strategie pro vybraný startup

Innovation of marketing strategy for a chosen startup
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení inovativní udržitelné marketingové strategie pro vybraný startup, která bude podporovat růst společnosti. Práce vnímá zákaznickou spokojenost jako základní předpoklad udržitelného růstu a efektivního získávání nových klientů. V rámci výzkumu se zabývá rozdílem mezi očekávanou a vnímanou kvalitou poskytovaných služeb zákazníky společnosti pomocí GAP analýzy. Pro …více
Abstract:
This diploma theses aims to design an innovative sustainable marketing strategy for a chosen startup, which will support the growth of the company. The work perceives customer satisfaction as a basic prerequisite for sustainable growth and effective acquisition of new clients. The research examines the difference between the expected and perceived quality of services provided to company’s clients using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Michal Andera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84850

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management