Aneta Martincová

Bakalářská práce

Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje

Use of guerrilla marketing in the promotion of the South Moravian Region
Anotace:
Bakalářská práce bude zaměřena na možnost využití guerilla marketingu v souvislosti komunikace s turisty a návštěvou Jihomoravského kraje. Ve výzkumné části bude zjišťována současná situace v této oblasti a vliv guerilla marketingu a dalších nástrojů komunikace na návštěvnost dané destinace. Data budou získána pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Cílem práce bude návrh nové nebo zlepšení …více
Abstract:
The bachelor thesis will focus on the possibility of using guerilla marketing in connection with communication with tourists and a visit to the South Moravian Region. The research part will determine the current situation in this area and the impact of guerrilla marketing and other communication tools for visit to the destination. Data will be obtained through a questionnaire survey and in-depth interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta