Eva Girmanová

Diplomová práce

Analýza a návrh marketingovej stratégie spoločnosti ExxonMobil na trhu Českej republiky

Analýza a návrh marketingové strategie společnosti ExxonMobil na trhu České republiky
Anotace:
Diplomová práce Analýza a návrh marketingové strategie společnosti ExxonMobil na trhu České republiky je zaměřena na postavení ExxonMobilu na českém trhu. Cílem práce je analýza marketingové strategie a návrhy na její zlepšení. Celkově je práce rozdělena do tří kapitol. První kapitola, která je zároveň teoretickou částí, se zabývá marketingovým mixem na teoretické úrovni, ale také na i na praktické …více
Abstract:
Master thesis Analysis and proposal of the marketing strategy of ExxonMobil on the Czech market is focused on the status of ExxonMobil on the Czech market. The aim of the thesis is analysis of the marketing strategy and proposals for its improvement. Overally, the work is divided into three chapters. The first chapter, which is also the theoretical part deals with marketing mix at the theoretical level …více
Abstract:
Diplomová práca Analýza a návrh marketingovej stratégie spoločnosti ExxonMobil na trhu Českej republiky je zameraná na postavenie ExxonMobilu na českom trhu. Cieľom práce je analýza marketingovej stratégie a návrhy na jej zlepšenie. Celkovo je práca rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola, ktorá je zároveň teoretickou časťou, sa zaoberá marketingovým mixom na teoretickej úrovni, ale takisto na aj …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Barbora Cvejnová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/63504