Max Ralph Carle

Bakalářská práce

An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company

An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Anotace:
The ‘Share a Coke’ marketing campaign started in 2011 in Australia and afterwards spread around the world. Coca-Cola personalized bottles with popular names, songs, vacation destinations and everyday heroes. The aim of this bachelor’s thesis is to carry out a marketing audit, which analyzes the ‘Share a Coke’ marketing campaign of Coca-Cola and offers practical solutions for the issues encountered …více
Abstract:
The ‘Share a Coke’ marketing campaign started in 2011 in Australia and afterwards spread around the world. Coca-Cola personalized bottles with popular names, songs, vacation destinations and everyday heroes. The aim of this bachelor’s thesis is to carry out a marketing audit, which analyzes the ‘Share a Coke’ marketing campaign of Coca-Cola and offers practical solutions for the issues encountered …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2021
  • Vedoucí: Václav Kupec
  • Oponent: Karel Pernica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83604