Vendula ZELENKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem

Marketing strategy of hotel Vladimír in Ústí nad Labem
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie hotelu Vladimir v Ústí nad Labem, který je součástí největšího mezinárodního hotelového řetězce Best Western. Cílem bylo provedení marketingové analýzy a na jejím základě zhodnocení stávající marketingové strategie hotelu. V první části se zaměřuji na představení hotelu a jeho služeb. V druhé části se již věnuji komplexní marketingové analýzu. Rozebírám …více
Abstract:
The theme of bachelor work is marketing strategy of hotel Vladimir in Ústí nad Labem which is part of the largest global hotel chain Best Western. The aim of this work was marketing analysis elaboration and on the basis of marketing analysis evaluation of the current marketing strategy hotel. The first part focuses on introduction of hotel and its services and on marketing analysis. I analyse target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZELENKOVÁ, Vendula. Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management