Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem – Vendula ZELENKOVÁ
Vendula ZELENKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem
Marketing strategy of hotel Vladimír in Ústí nad Labem
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie hotelu Vladimir v Ústí nad Labem, který je součástí největšího mezinárodního hotelového řetězce Best Western. Cílem bylo provedení marketingové analýzy a na jejím základě zhodnocení stávající marketingové strategie hotelu. V první části se zaměřuji na představení hotelu a jeho služeb. V druhé části se již věnuji komplexní marketingové analýzu. Rozebírám …víceAbstract:
The theme of bachelor work is marketing strategy of hotel Vladimir in Ústí nad Labem which is part of the largest global hotel chain Best Western. The aim of this work was marketing analysis elaboration and on the basis of marketing analysis evaluation of the current marketing strategy hotel. The first part focuses on introduction of hotel and its services and on marketing analysis. I analyse target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELENKOVÁ, Vendula. \textit{Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/p54uib/.
Jak správně citovat práci
ZELENKOVÁ, Vendula. Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík