Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem – Vendula ZELENKOVÁ
Vendula ZELENKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem
Marketing strategy of hotel Vladimír in Ústí nad Labem
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie hotelu Vladimir v Ústí nad Labem, který je součástí největšího mezinárodního hotelového řetězce Best Western. Cílem bylo provedení marketingové analýzy a na jejím základě zhodnocení stávající marketingové strategie hotelu. V první části se zaměřuji na představení hotelu a jeho služeb. V druhé části se již věnuji komplexní marketingové analýzu. Rozebírám …moreAbstract:
The theme of bachelor work is marketing strategy of hotel Vladimir in Ústí nad Labem which is part of the largest global hotel chain Best Western. The aim of this work was marketing analysis elaboration and on the basis of marketing analysis evaluation of the current marketing strategy hotel. The first part focuses on introduction of hotel and its services and on marketing analysis. I analyse target …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZELENKOVÁ, Vendula. \textit{Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2009. Available from: https://theses.cz/id/p54uib/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZELENKOVÁ, Vendula. Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová