Vendula ZELENKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem

Marketing strategy of hotel Vladimír in Ústí nad Labem
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie hotelu Vladimir v Ústí nad Labem, který je součástí největšího mezinárodního hotelového řetězce Best Western. Cílem bylo provedení marketingové analýzy a na jejím základě zhodnocení stávající marketingové strategie hotelu. V první části se zaměřuji na představení hotelu a jeho služeb. V druhé části se již věnuji komplexní marketingové analýzu. Rozebírám …more
Abstract:
The theme of bachelor work is marketing strategy of hotel Vladimir in Ústí nad Labem which is part of the largest global hotel chain Best Western. The aim of this work was marketing analysis elaboration and on the basis of marketing analysis evaluation of the current marketing strategy hotel. The first part focuses on introduction of hotel and its services and on marketing analysis. I analyse target …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZELENKOVÁ, Vendula. Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management