Anhelina Luniova

Master's thesis

Branding – Its History and New Challenges

Branding – Its History and New Challenges
Abstract:
Diplomová práce se skládá z teoretické a analytické částí. V první části práce obsachuje teoretický úvod do problematiky brandingu. Její hlavní náplň tvoří popis brandingu v oblasti módy a jeho zvláštní rysy. V teoretické části dále jsou popsaná témata, jako je kyberkriminalita, generace Z, umělá inteligence, digitální vlivy, digitální oblečení atd. V praktické části diplomová práce zkoumá, zdá zákaznici …more
Abstract:
My thesis consists of several parts. In the first part, I briefly described a history of brandings and fashion branding, understood and explained main differences and moved to the challenges that fashion brands face. In my theoretical part, I explained topics like cybercrime, generation Z, Artificial Intelligence, digital influencers, digital clothing, etc. I examined what being sustainable means for …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 8. 2022
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní