Tomáš Dubač

Bakalářská práce

Using Generative Artificial Intelligence in Marketing

Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá integrací generativní umělé inteligence do marketingových postupů. Definuje generativní umělou inteligenci a její základní technologie, jako je zpracování přirozeného jazyka a hluboké učení. Dále představuje nejdůležitější milníky v historii umělé inteligence. Ve třetí kapitole se práce zaměřuje na různé případy využití generativní umělé inteligence v marketingu a na to, jak ji …více
Abstract:
This thesis explores the integration of generative artificial intelligence within marketing practices. It defines generative artificial intelligence and its core technologies like natural language processing and deep learning.Furthermore, it introduce the most important milestones in history of artificial intelligence.In the third chapter, out thesis focuses on various use-cases of generative artificial …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Adam Vávra
  • Oponent: Lenka Kauerová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava