Karel Halberštádt

Bakalářská práce

Preference značky v rámci nákupního rozhodování

Brand Preferences in Purchasing Decisions
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá preferencí značky v rámci nákupního rozhodování se zaměřením na běžecké boty. Teoretická část popisuje značku ve sportovním prostředí, nákupní rozhodování s důrazem na značku a specifika nákupu běžeckých bot. Praktická část nabízí dvě analýzy. Sekundární analýza je založená na cenových srovnávačích. Nejdůležitější část práce tvoří primární výzkum formou online dotazníku …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the brand preferences within the purchasing decisions, focusing on running shoes. The theoretical part describes the brand in sport area, the purchasing decisions with the main focus on the brand and the specifics of the purchase of running shoes. The practical part offers two analyses. The secondary analysis is based on the price trackers. The main part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Halberštádt, Karel. Preference značky v rámci nákupního rozhodování. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace