Karolína Koukalová

Bakalářská práce

Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z

Brand Preference within Purchasing Decision focused on the Generation Z
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá preferencí značky v rámci nákupního rozhodování a je zaměřena na generaci Z. Teoretická část práce popisuje důležité pojmy související s daným tématem, nabízí různé definice pojmu značka, definuje její úspěšnost a strategické řízení, zabývá se chováním spotřebitele při nákupu a také generací Z a jejími specifiky. Praktická část nabízí analýzu oblíbených značek této generace …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the brand preferences within the purchasing decisions and it is focused on the generation Z. The theoretical part describes important terms related to this topic and offers different definitions of the term brand, defines brand success and strategic brand management, deals with consumer behaviour and the generation Z and its specifics. The practical part offers analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Koukalová, Karolína. Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace