Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand – Andrey Laptev
Andrey Laptev
Bakalářská práce
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Řízení značky jako strategie určování pozice pro globální firemní značku v oblasti medicínských technologií
Anotace:
V neustále se měnící oblasti lékařských technologií si společnosti jako Medtronic musí udržet svou konkurenční výhodu. Tato práce zkoumá důležitou roli strategií budování značky při uvádění společnosti Medtronic a dalších nadnárodních společností na různé trhy. Kvalitativní výzkum shromažďuje cenná data od marketingových ředitelů a manažerů napříč různými regiony. Klíčovým aspektem výzkumu je zkoumání …víceAbstract:
In the constantly changing field of medical technology, companies like Medtronic must maintain their competitive advantage. This thesis examines the important role of branding strategies in putting Medtronic and other multinational corporations in various marketplaces. Qualitative research collects valuable data from marketing directors and managers across different regions. Examining Medtronic’s publications …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92463
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Rafael San José Iglesias
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92463
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Myriam Medard -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Kristián Baffi -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Tomáš Bobela -
Analýza marketingové komunikace a image spol. Hoffmann Group
Martin Kaše