Martin Kaše

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace a image spol. Hoffmann Group

Analysis of the Marketing Communication and Image of the Company Hoffmann Group
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat komunikaci a image společnosti Hoffmann Group a jejích značek a na základě těchto analýz navrhnout určitá doporučení na zlepšení stávající komunikace společnosti na českém trhu. Teoretická část práce popisuje specifika B2B marketingu, marketingové komunikace, firemní identity a značky. Praktická část je zaměřena na analýzu působení společnosti Hoffmann Group na českém …více
Abstract:
The objective of this thesis is to analyse the communication and image of the company Hoffmann Group and it`s brands and on the basis of these analyses, to make recommendations for the improvement of the current communication on the Czech market. The theoretical part of this thesis describes specifics of B2B marketing, marketing communication, corporate identity and brand. The practical part of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Peter Kunák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55520