Bc. Karolína Mrázková

Diplomová práce

Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty

Propose marketing communication mix (campaing) for selected products
Anotace:
Diplomová práce na téma „Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty“ pojednává v teoretické části o obecných konceptech marketingu, členění a formách komunikačních prvků se zaměřením na IT odvětví. Další část práce, aplikační, se zaměřuje na návrh marketingové kampaně na nový produkt společnosti Microsoft MS Office 2010. Zde se navrhuje, jakým způsobem a s použitím jakých …více
Abstract:
The Thesis covering a theme „Propose a marketing communication mix (campaign) for selected products“, provides within the theoretical part insights about common marketing concepts, its division and format of communication elements with its aim at IT industry. Another part of the Thesis, applications, aims at the proposal of the marketing campaign for a new product of Microsoft, MS Office 2010. Here …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Babka, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance