Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty – Bc. Karolína Mrázková
Bc. Karolína Mrázková
Diplomová práce
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Propose marketing communication mix (campaing) for selected products
Anotace:
Diplomová práce na téma „Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty“ pojednává v teoretické části o obecných konceptech marketingu, členění a formách komunikačních prvků se zaměřením na IT odvětví. Další část práce, aplikační, se zaměřuje na návrh marketingové kampaně na nový produkt společnosti Microsoft MS Office 2010. Zde se navrhuje, jakým způsobem a s použitím jakých …víceAbstract:
The Thesis covering a theme „Propose a marketing communication mix (campaign) for selected products“, provides within the theoretical part insights about common marketing concepts, its division and format of communication elements with its aim at IT industry. Another part of the Thesis, applications, aims at the proposal of the marketing campaign for a new product of Microsoft, MS Office 2010. Here …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z5rpn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Babka, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba konkrétnej aplikácie v programovacom jazyku VBA nad MS Excel 2010
Viktor Kala -
Online marketing a vánoční kampaň retailera
Jan Kodad -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Politický marketing a nová média na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
Marie Komárková