Bc. Tereza Zmeškalová

Diplomová práce

Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha

Marketing Communication of the Fashion Brand Vena Valnoha
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací fashion značky Vena Valnoha, rolí online marketingu v její komunikaci a vnímáním současné marketingové komunikace značky Vena Valnoha jejími zákazníky. Teoretická část této diplomové práce objasňuje pojmy jako marketingová komunikace, jednotlivé nástroje komunikačního mixu a trendy v marketingové komunikaci. Práce také dále pojednává o fashion …více
Abstract:
This master thesis deals with the marketing communication of the fashion brand Vena Valnoha, the role of online marketing in its communication and the perception of the current marketing communication of the brand Vena Valnoha by its customers. The theoretical part of the thesis introduces concepts such as marketing communication, communication mix and trends in marketing communication. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zmeškalová, Tereza. Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe